✩♥ showroom! 🎀

Shoutbox

Arty: i've started randomly guessing re: tea party puzzle lmao Apr 20, 2019 1:27:39 GMT
Thor: I feel like the tea party puzzle is a very hard difficulty ^^; I solve these sorts of puzzles with my students for fun, but I can't use any of the techniques I've taught them (granted I do puzzles like this with middle schoolers). Apr 19, 2019 19:27:15 GMT
WhatTheNyaow: the smell of sweet Puzzles has summoned me but RIP me @ the tea party lol Apr 17, 2019 11:13:47 GMT
anniee: :-* Apr 16, 2019 11:50:20 GMT
mayor pinto: HI ANNIEE Apr 15, 2019 21:11:20 GMT
anniee: Hey I am alive just currently pcless Apr 15, 2019 19:07:55 GMT
magica: Goodness, I've been struggling with the crossword! Guessed some of them (no idea what #7 actually is, although I have the first letter), but there's three that are defeating me! Apr 15, 2019 11:18:14 GMT
rina: haha jk i got it! Apr 15, 2019 1:11:28 GMT
rina: ok i need some hints on this crossword!! 6 & 9 both have me stumped. Apr 14, 2019 19:01:27 GMT
mayor pinto: "Half of use probably don't know that much of petz community to know what that 70's mean" ola I'm not sure what you mean by this?? Apr 14, 2019 6:11:33 GMT
Amanda: I finally got it! I had a wrong one that I thought I had right. It wasn't even the right number of letters, geez :,D Apr 13, 2019 20:02:42 GMT *
Hanako: there was a particular one i was stuck on and i took a break for a while and the answer popped into my head, so sometimes stepping away from it helps! Apr 13, 2019 8:33:08 GMT
paige@rattlesnake: i was like "there's a PLANT that grows INDOORS???" :o Apr 13, 2019 7:32:14 GMT
paige@rattlesnake: i had to open up my game to find some answers Apr 13, 2019 7:31:26 GMT
paige@rattlesnake: i easily spent over an hour on the crossword. you kinda gotta rack your brains or research for some of it. Apr 13, 2019 7:29:41 GMT
tough cookie: teung ur killin me Apr 13, 2019 2:52:19 GMT
Amanda: I've only figured out half of the crossword, guess that's as far as I'm getting lol Apr 13, 2019 1:24:13 GMT
ola232: Half of use probably don't know that much of petz community to know what that 70's mean Apr 12, 2019 15:47:01 GMT
Valiant Shadows: Make that three of us. Apr 12, 2019 14:56:08 GMT
foreverunicorn: Struggling too lol Apr 11, 2019 17:41:18 GMT